czwartek, 5 sierpnia 2010

Witam wszystkich!

Pojawiliśmy się tutaj po sugestii internałty, który zwrócił uwagę, że nas w tym miejscu nie ma.
Pomysł na blog Zbuntowani Obywatele powstał kilka miesięcy temu - jesienią 2009 r. Pomysł był odpowiedzią na potrzebę przeciwstawienia się łamaniu prawa przez instytucję państwową. Argumenty merytoryczne i prawne nie trafiały do urzędników i ludzi władzy - ot taka polska ''demokracja''.
Postanowiliśmy sprawę upublicznić poprzez sieć.

My jesteśmy bardzo pozytywnie zbuntowani. Oczekujemy na poważne traktowanie nas przez ludzi reprezentujących państwo, domagamy się przestrzegania prawa, szacunku do zwykłych obywateli. Uważamy, że jednym z podstawowych obowiązków państwa jest tworzenie warunków do rozwoju człowieka.

Okazało się, że moje teksty zainteresowały jakąś grupę internałtów. Część z nich zaczęła mnie zachęcać do dalszego pisania, prosili o więcej. Uznałam, że jeżeli poglądy mojego środowiska i moje są dla jakieś grupy internautów interesujące, to nie pozostaje mi nic innego, jak dalej dzielić się z czytelnikami  swoimi obserwacjami, oceną rzeczywistości. Piszę w różnych miejscach. Obecnie znaczna większość materiałów w pierwszej kolejności przygotowywana jest na stronę zbuntowaniobywatele.pl.

Za najeiększy sukces swojego pisania uznałam zainteresowanie ludzi młodych moimi tekstami. To fantastyczna sprawa, że już obecnie kilkaset młodych osób w sieci potwierdza, że akceptuje, to co ja piszę, to co my robimy. To bardzo zobowiązuje i mobilizuje. Zawsze uważałam, że z ludźmi młodymi można góry przenosić.

Zapraszam do lektury Zbuntowanych Obywateli, komentowania.
Pozdrawiam,
ZO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz